Tuesday, November 3, 2009

GUD LUCK FOR THOSE WHO SITTING FOR THEIR FINAL..

salam kat semua yang sempat menjengah blog aku.. dah lama x jengok kat sini. kalaw cuti sebulan cm raya mmg la aku rajin update. dah duduk kolej niyh..., aku malas la nak g cc. berebut laa.. pc lembap la.. sengal ja. bek aku lepak bilik nyembang ngan roomate aku ja. mwahaha. mentang still awal sem lagi.., bleyh la nak merapu. g pown.., mbe2 aku smua pakat nak final. nanti depa awai sem aku tengah cuti plak.. cmtu la dunia aku.. dah x dak pa aku nak berstori.., so aku ambik kesempatan nak ucapkan selamat berfinal exam kat semua yang tengah or bakal nak exam..

qilah @ seri iskandar
mahan @ seri iskandar
nana @ maktab ulu kinta
pupuku amie @ kuin
pupuku ceoh @ kuin
nasuha @ shah alam
apit @ kttm

best of luck kat hampa. semoga pointer sem niyh lebiyh baik dpd sem lps. aamin... tata

No comments:

Post a Comment