Tuesday, January 8, 2013

08/01/1990 - Today.. Alhamdulillah... ^^

Assalamualaikum peeps!! ^^

Hari ini MUNIRAH BINTI AZMI dah berusia 23 tahun.. Tidakkkkkkkkkk... Usiaku bertambah lagi.. (o_O) Tapi, terima kasih Allah.., kerana memberi peluang untuk aku terus menghuni alam ini.

Tapi mode birthday girl dilupakan kerana hari ini aku bergelumang dengan paper Administration of Islamic Law. Kkkkkk. Kira mantap la... Hari niyh semua orang menyambut birthday aku dengan menjawab soalan exam. Hehe.

Semoga panjang umoq, murah rezeki, hepi selalu. Terima kasih untuk jasa Mama & Baba selama 23 tahun ini. Kalian perkara terbaik & terhebat dalam hidupku.. ^^

Semoga dengan pertambahan usia ini juga membuatkan aku lebih matang dalam meniti kehidupan mendatang. Aamin... Seriously aku rasa lain bila dah 23. Hahahaha. Serious weyh!!! X tipu. Kkkkkk 

Kepada member2 yang wish birthday dekat aku..., i'm really appreciate it. Lots of thanks!! ^^ <3

Ok. Aku kena chow dulu. Esok exam pukui 9 pagi. Doakan Munirah binti Azmi untuk esok!! ~


Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment