Friday, January 10, 2014

lepaking @ MANGO

Assalamualaikum peeps!! ^^

Salam Jumaat, sayyidul ayyam penuh barakah..

Okes. Seperti yang telah dijanjikan.., aku nak sambung post 8/1/2014. Kkkkk.

Actually.., malam uh kuaq p dinner la kunun2. Hahahaha. Celeb b'day yang ke-19 24. Weyh dah bertambah setahun g umoq. Woooooo.. X percaya weh! -.-"

Petang uh exam Fiqh Mawarith kot! Haaa.. Gempak ak b'day jawab paper final..?? Hahahaha. X pa.. Aku dah biasa. Kkkkk.

promo mango niyh...
mohon mango ambik aku jadi model depa. bhahahaha

mint, choc indulge, cheese cake

sedap weyh!! mungkin x sama dengan SR, tapi kalaw macam niyh produk orang melayu, bangsa aku, aku salute weyh! puaih hati. awesome kot! sekali sekala dua kali dua kala lepak sini bleyh laa.. ^^






masuk ayaq 

decoration lam mango, simple gila mehh. suka!! ^^
dalam cermin ada geng masuk ayaq. 
hahahaha

ending
alhamdulillah..

p/s: for the cake, thanks mar!! ^^


Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment