Friday, March 21, 2014

bahana x bawak matric card

Assalamualaikum..

Aku menjelma setelah aku sangat busy + x dak internet connection (ni pun cilok bb ekaq sat) nak merapu rapan bercerita. Banyak gilosss cerekarama ala2 tv3 yang terpahat di sanubari. Tapi tu la... Kekangan. Cewahhhhh. Ayat! Kekangan baq hang! Haha ;)

Oh btw, congrats tu FADZILAH BINTI AHMAD! U got 8A's uh for SPM 2013? So proud of you cousin!! ^^ Aku dapat 8A time PMR ja. Hahahaha. lol! SPM dapat A1 untuk BM. Hat lain jangan tanya. Okbai! Kkkkk.

2 minggu lepaih Munirah binti Azmi super hyper busy. Gila x busy! 1st group kena present kot! Subjek Ustaz Lutfi weyh! Hang jangan memain ngan dia.. Nampak chill tapi killer kot! He's really unexpected! And the best foolish thing lusa nak present baru noticed cari bahan assignment x kena ngan topik. -.-"

Maka berkejaranlah aku ke library hari Ahad. Rare sekali di dunio p mentelaah tym weekend. Hahahaha. Iejan join sebab dia pun nak cari bahan jugak. Cantik aku parking tetiba si Iejan cakap dia tertinggai kad matrik.

Hoi! Ni meme nak cari gaduh! X maw aku patah balik rumah! Baru sampai kot... >.< Grrr. Sumpah aku geram nak sekeh dia. Last2 Iejan call random tanya sapa ada kat kampus. Maka p la jumpa empunya kad matrik.

TADA!!


Sejak bila Iejan tukaq jantina..?? Kahkahkah. Masuk library pakai matric card Ceghah. Kahkahkah. Sumpah aku gelak x tahan. Naseb hang la Iejan.. Sapa suh tinggai kad matrik! ^_~V 

Aku nampak Syu ngan Faiq kat library cari bahan jugak dah depa present pas group aku. Then Syu mai kat tempat kami. Kebetulan Iejan x dak. 

"Kak Mun, kenapa Syu nampak ada kat matrik Asyraf Azemi..?"

"Awat? Hang ingat aku dating ngan dia ka..?? Hahahahaha. X dak kad matrik Ceghah x masuk library Kak Iejan weyh.. Hahaha.."

Fitnah betui.. Adoiiiii la.. Tapi sumpah gelak x tahan. Jom debik Iejan ramai2.

Conclusionnya.., bawaklah kad matrik p mana2. Kkkkk. Tambah plak nak masuk library usim hat ala2 korea kena tag matric card.

Eh, banyak gilosss 'Asyraf Azemi' pinjam buku.
Mwahaha

Tata

p/s:
haaa.., lastly for the group presentation, thanks to mun nazihah, mizah, feroro, ceghah, azi. really thanks a lot guys! hampa banyak tulong aku. maaf atas kekhilafan diri yang x fasih berspeaking arab. ralat weyh.. sobs! :'(

p/s lagi: 
lupa nak ambik gambaq group. hampa ingat senang ka enam2 kita nak pakai baju kaler pink? 


Lots of Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment