Thursday, December 31, 2009

The Last Day of 2009

"Every night in my dream, I see you.. I feel you........" aku terus mencapai hset kesayangan aku. 1 message received. 30-12-2009. 10:44 pm. Hmm.. Sapa plak yang hantaq message niyh. Rajin plak jari dia send message.

From: Maiyyah.
Kpd semua rakan2 yang lahir pada thn 1990, diingatkan. Penting niyh... Esok adalah hari yg sangat bermakna untuk kita semua.. Lalui la hari esok degn penuh kegembiraan n penuh kesukaan. Krn ape? Esok adalah hari terakhir tahun 2009. Ni bermakna.., budak2 yg lahir tahun 90 esok adlh hari last untuk hidup sebagai budak usia BELASAN thn. Lepas ni kita semua akan say hi kat umo PULUHAN plak. So.., selagi ada masa manfaatkan sepenuhnya usia remaja kita..

Sentap aku dapat msg dia.. Tapi tima kasih gak sebab mengingatkan aku. Huhu. So.., reni mmg nak enjoy abes. Hehe. Ada beh kurang 13 jam lagi. Huuuiiiii.... Seram aku. Keh3.
Sempena tahun baru ni.., memang x tlepas ngan azam baru. Tapi aku dah wat kelainan sejak masuk kolej. Hmm.. Azam tiap2 sem. Heheh. Tapi.., memang aku nak tanam azam baru pun bsempena ngan 2010. (Nak tanam kat mana eh? Dalam diri la bangang.. Adoi...).

1- Dengan ini.., pointer untuk sem kali ni.. Sesi II 2009/10 kena naik balik. Cover balik kesalahan sem lepas. Prove balik kat Mama ngan Baba. Bagi la kekuatan kat aku. Aamin...

2- Bagi la aku penyabaq sket ngan kerenah orang yang pelbagai kat muka bumi Allah Yang Esa niyh. Aamin...

3- Jadikanlah aku anak yang solehah, yang cemerlang di dunia dan di akhirat kelak. Aamin..

4- Kuatkan semangat aku semasa bergelar pelajar. Sesungguhnya aku berjuang di jalan-MU. Aamin...

5- Jadikanlah aku lebih baik berbanding tahun2 sebelum ni.., bersesuaian dengan peringkat umur aku. Aamin ya Allah...

Selamat tinggal 2009.. Kenangan sepanjang tahun ni akan sentiasa aku kenang. Mana yang baik aku jadikan pengajaran dan pengalaman. Mana yang buruk, jadikanlah sempadan dalam diri aku. Iman manusia kan senipis kulit bawang. Hanya aqidah terhadap-Mu yang menjadi perisai buat diri aku.

Previous book: _OFF_

No comments:

Post a Comment