Friday, February 12, 2010

No Title

Hm... X dak cerita menarik.. Tapi aku rasa down sket hari ni.. Seolah-olah hidup dalam dunia yang kosong tanpa pari-pari yang menyerakkan keindahan warna-warni (apa benda aku mengarut tetiba niyh...??) Hostel pun cam x dak orang.. Kolej lagi laa.. Lengang mengang. Huh. Mati kebosanan aku walawpun ada internet. Tidoq x yah cakap.. X larat nak tidoq dah.. Walawpun exam bakal menjenguk 19hb nanti. Buku x jugak aku tatap2.. Kalaw tatap x.., jeling apatah lagi laa. Adesss..


Whatever.. Janji sok aku jumpa Mama, Baba, Chaq n family dia, Tok, Lang, Kc Jidah n family dia.. Huhu. Aku rasa pala aku ketat cam pakai tie hat tcekik.. I missed my family. Damn much!! Huh...


Kalaw ada seseorang yang ikhlas terhadapku.., berikan kekuatan kepadanya untuk meluahkan rasa hatinya dengan kata-kata. Luahkanlah walaw sekali agar hati tidak keresahan lagi.


Aku ni nak mati dah ka..??? Reja nak sediyh jaa.. Tah laa. Tapi ya Allah.., jangan Kau utus Izrail menjemputku sekarang... Ada banyak perkara lagi yang belum aku laksanakan sepenuhnya. Aamin... Benarkan aku menghuni alam-Mu sepuas-puasnya tanpa aku lupa perkara akhirat sepanjang hidupku di dunia-Mu.


*******************************

p/s: hopefully arrived home safely.


-tuan punya blog

No comments:

Post a Comment