Thursday, February 25, 2010

STPM

Hari ni result stpm 2009 keluaq... Alhamdulillah... Rakan taulan yang ambik stp semua gempak. 3.5 n above.. Lepas ni depa masuk u la. Meninggalkan aku yg masih belum memijak tangga menara gading. Huh... Salah aku belajaq main2 masa high skol.. Hmm.. Aku ambik pengajaran dpd pengalaman lalu..

Congratulations to stpm candidates a.k.a my ex-batch in Smkak...

Siti Rosni binti Abdullah...
Sumaiyah binti Ismail...
Siti Nor Ida Farida binti Hashim...

Hampa 3 orang pembakar semangat aku untuk bersama melangkah ke universiti even aku akan lambat setaun.. (x kisah laa. janji nak ada degree.)

Mama aku cakap.., belajaqla lagi terdaya. Kalaw kawen nanti.., jadilah menantu yg paling hebat. Jangan kita yg diperleceykan di antara ipar-duai.. Insyaallah....

Salah aku terlalu banyak pada masa lalu. Kadang2 aku fikir.. Aku paling bodoh kerana angan2 yang bleyh direalisasikan aku kuburkan begitu sahaja. Sejarah lalu ajaq aku jadi insan baru dalam mengemudi kehidupan..

Sampai bila2 aku ingat result spm 2007 aku yg terlajak cemerlang sehingga government x tawarkan aku p overseas. Damn hard to shoulder.. Plus, when many of my friends fly to Egypt, Ireland, Russia, Korea, Australia, U.S.A..

So.., I take is as destiny. May be my path on the other side. Who knows..?? *;o>

p/s: kalaw Ngah yg dah menginjak ke usia 60 yang tlbeyh stable dalam segala hal masih bergelumang dengan buku2 utk nak dapat master.., kenapa aku yg muda belia ni x maw jadi cm Ngah..??

No comments:

Post a Comment