Sunday, May 9, 2010

MAMA

Ibu,
Ibu..
Engkaulah ratu hatiku...
Bila kuberduka...
Engkau hiburkan selalu..
Ibu,
Ibu...
Engkaulah ratu hatiku...

Mungkin aku terlambat nak post kali niyh... Tapi x bermakna aku lupa kat wanita yg telah melahirkan aku.. Sep bek aku sempat save lam folder draft. Pheww~~

Mama..,

Selamat hari ibu... Semoga panjang umoq, murah rezeki, hepi selalu.. Semoga tabah menghadapi liku-liku kehidupan yang mendatang. I love you, Mama.... (^_^)


Sori Mama... Jangan ya marah.. Aku heran gak.. Apasai la Mama aku cm dingin ja... Uihhh.. Rupanya merajuk aku x wish Happy Mothers Day.. Laa.. Aku mati2 ingat 14 Mei.. Setau aku la kan.., Mothers Day 2 hari b4 hari guru.. So 14 Mei la kan..?? Tenggak2 9 Mei.. Ampun.. Hehe. Aku benda2 cni mana laa nak alert.. Hmm...

Papapown.., Selamat Hari Ibu jugak dekat semua kaum wanita yang memegang title Mama, Mummy, Mum, Ibu, Umi, & Emak seluruh Malaysia..

With love,

MUNIRAH AZMI

No comments:

Post a Comment