Monday, June 7, 2010

FIRE & FIRED

Uishhh.... Pagi2 buta Mama dah fire aku... Dah la semalam aku kena fired sebab wat keja x betui.. Dpd trainee, aku jadi employee, then senior employee, lalu diupgrate jadi supervisor. Lagi aku jadi assistant manager. Setelah lama berhempas pulas, aku dibuang keroje. "Munirah Azmi, you're fired" persis kata2 Donald Trump dalam The Apprentice. Adess... Sdey aku.
Aku kena wat thesis.. Macam previous senior laa.. X siap thesis a.k.a latihan ilmiah maka x genggam la segulung diploma yang aku kejarkan selama 3 tahun. Uwaa.... Aku wat pasai isu kontemporari haji. Tapi, sebelum aku nak kaji pasai subtopik.., mesti la aku nak kena paham pasai cara perlaksanaan ibadat haji dengan sempurna.. Aduihh.. x master lagi. Lalu aku terblurr gak. X brapa nak dapat gambaran.. So.., mara untuk aku merilek2kan diri agaknya dah bleyh dikategorikan expired. Hmm...
Baby!! Wake up! Marilah kita berjuang untuk dapat A lam latihan ilmiah (yg lain pun sama). He.. Gud luck!!

No comments:

Post a Comment