Friday, October 8, 2010

Dah Lepas Sehari daa..

Cedappnya... (wlwpun lam gambaq). Tapi mana la aku nak ada duit p beli.. Mwahaha. Untuk apakah kek ini ditayangkan?? Untuk mengingati bahawa aku terlupa wish b'day kat someone.. Sori bebeh.. Oww ya.., terima kasih juga kepada sumber pic yg didownload..



Sorry Sorry Sorry Sorry
Naega naega naega meonjeo
Nege nege nege ppajyeo
Ppajyeo ppajyeo beoryeo baby
Shawty Shawty Shawty Shawty
Nuni busyeo busyeo busyeo
Sumi makhyeo makhyeo makhyeo
Naega michyeo michyeo baby


Cewahh... Terer dak aku nyanyi lagu suju..?? Akakaka (b'belit lidah haku sebut). Disebabkan aku lambat wish.., tu pasai aku pilih lagu Sorry, Sorry ditujukan kepada beliau. Hari tu aku rasa baru ja wish b'day kat 'Ammar.. Ni sorang lagi menyambut ulangtahun perkahwinan. Eh!! Silap.. Ulangtahun b'day da.. Heheh.

B'day beliau semalam kata orang KL, kemarin kata orang kedah.. 7/10/2010 daa..

Happy birthday yang ke-27.. Semoga panjang umoq, murah rezeki, & hepi selalu (memang tgh hepi pown.. macam ku x taw. ekekekeke).

Ucapan khas:
Semoga menjadi isteri yang solehah kepada incik dot dot dot..


Siapakah beliau..?? Sepupu saye, Shahiroh binti Zakaria. Naseb baik ada gak pic hg kat haku.. Tapi aku kena crop la.. Huhu. Sep bek aku terer (blagak untuk 10 saat)

p/s: 'Ammar, kek kat Cikceah aku bagi special sket. Hg jangan jeles naa.. Hehe. Dia sejak2 nak kawen niyh nak kek hat romantik2 ja. Ekekeke.

dari saye,

Munirah Azmi a.k.a sepupu yang baik. yey!!


munirah azmi
..........................................
(TUAN PUNYA BLOG)

eiysh.. x dak tandatangan original la plak.. spoil betui. hehe


No comments:

Post a Comment