Sunday, January 9, 2011

8.1.11

Salam... Bday tahun ni? Ape cerr..?? X dak cer la baby blog.. Hehe. Just simple celebration. Lau ikut aku x dknya nak celeb. X bleyh nak tima hakikat dah 21. Ha. Ha. Ha. Tapi akhirnya bila pukul 12 menginjak.., terjengoilah kek b'day. Thanks soooo much Seha ngan Lia. I'm really appreciate it.. Domo domo domo cu a e..


vanilla coke the best!! my favourite. hehee.

Berdasarkan makanan kami di atas..??? Agak2 hampa bagi impak dak setelah pulun sampai kenyang then tidoq? kah3. terburai azam tahun baru aku wahai lovely roomates.. Sekali dalam setahun celeb b'day... X pa laa. (^_^)

Selalunya b'day aku kami kuaq. P ja laa mana2.. Yg membolehkan shopping. Hehe. Tapi kali ni out of budget laa. Hehe. Sepanjang 8.1.11, aku hanya senyum ja.. Kikikiki. Katalah apa saja.., aku senyum ja. (^_^)

Ni la pic org yang sentiasa x pnah lupa celeb b'day aku...


with lia..
p/s: plat coklat tu mahai oo kerana ditulis trademark aku lam FB, munie siwonie. depa mmg memahami my crazy towards choi siwon laa (^^,)


with seha..
p/s: blurr x taw nak makan yang mana dulu. hahahaha

Terima kasih kat semua yang wish aku sama ada text kat phone or kat Facebook. Aku x expect ramai gila yang wish kat FB. Hehe. Terima kasih kerana hampa wat aku rasa ada ramai fan. Rasa macam bleyh wat fan club. A a a a a. Still ada yg wish walawpun tarikh dah bertukaq. I'm really appreciate.. (^^,)

Thanks soooo much. U bring happiness on my day.. May Allah blessed all of us. Aamin... Love all of you..

I'm 21!!
-munirah azmi (munie siwonie)

No comments:

Post a Comment