Tuesday, January 18, 2011

A.N.JELL

Bila selalu berdating dengan baby blog..., susah untuk aku berpaling arah.. Ececeyyy.. Ok. Patutnya entry ni dah lama. Tapi baru hari ni tpikiaq nak post. He..

Tahukah anda apa e2 A.N.JELL..?? Ya... Semestinya mereka manusia.. X kan alien workshop plak.. Haha.


Kalaw hantu Korea cm aku mesti taw punya.. Hehe. Ni nama group lam cita You're Beautiful (Karimah..., aku berjaya cari cita niyh.. hang tunggu aku balik kita layan... tapi aku tengok dah la. hehe).

official promo poster

Apa yang best ngan cita romance comedy niyh..?? Perghhh.. X taw nak cakap. Aku siap mengutuk Seha ngan Leya (roomate terchenta) dok layan feeling. Poyo la hampa 2 orang.. Dok teriak. Tah pa2. Tup2. Turn aku.., lagi poyo. Layan feeling lagi dasyat dpd depa. Hua3. Hyung-nim. (^_~)

Next item......... <<---- macam lam mock meeting plak. haha

Lam cita niyh depa 4 orang la main character. Semua geng2 penyanyi hat top kat Korea. Kira tahap theme song pun depa nyanyi gak la. Not bad..

Park Shin Hye --> Go Mi Nam/ Go Mi Nyu/ Gemma
Jang Geun Suk --> Hwang Tae Kyung
Jung Yong Hwa (CNBLUE) --> Kang Shin Woo
Lee Hong Ki (FT ISLAND) --> Jeremy

1 word to describe each character.

Go Mi Nam yang BLURR
Tae Kyung yang EGO
Shin Woo yang COOL
Jeremy yang CHILDISH


Cita ni konflik dalaman banyak. Cinta yang bersegi2 sampai aku x taw jadi bentuk segi apa. Hehe. Shin Woo ngan Jeremy suka kat Go Mi Nam. Go Mi Nam suka kat Tae Kyung. Tae Kyung suka kat Yoo He Yi. Cna niyh..?? Erkkk. Nak taw jawapan, p la tengok. Hehe.

Fanatik peminat A.N.JELL tahap ada karikatur kartun la. Tu x masuk g software lam handphone. Comey kot. Hehe

hyung-nim (^_~)

Ni la Jang Geun Suk a.k.a Hwang Tae Kyung. Apa yang best pasai watak dia niyh..?? Haha. Aku suka bila dia panggey Go Mi Nam. Ada intonasi yang tersendiri. Haha. Very stone-hearted. Tapi sebenaqnya hati dia la yang paling rapuh nak banding ngan Jeremy & Shin Woo. Woooo.... Bling2 aku. Last kali memang aku tangkap cintan habeyh kat hyung-nim. Hehe. Mula aku suka cara Shin Woo. Cool habeyh (tapi still x bleyh lawan prince of gesture la.. hihi). Last kali this wild guy la yang tip top. *=P

the only heroin lam cita niyh. sama2 cun. masing2 cun dengan cara yang berbeza.


Lastly... X maw cerita lebih2......................... Skodd pic seterusnya..

Ni pic yang paaaaling aku suka. Hari 1st Go Mi Nam join A.N.JELL. Tidoq santai habeyh. Hehe. Bantai depa lain2 kaler. Hehe. Baru ada aura colourful kan..?? Oppsss!! Seksi la plak Jeremy. Haha. *=P

Yang ni plak 1st scene yang menyentap perasaan haku selaku tuan punya blog. Masa ni aku memang expect Shin Woo yang comfort Go Mi Nam. Tapi tengok.. Sapa yang jadi hero..? Hyung-nim. Hehe.

Banyak scene yang sedih dan meruntun hati. Yang paling effect kat aku.., (lap ayaq mata)

Masa Shin Woo kata, "It's hard to act charming".

Scene Jeremy lam bus, "When I step down from the bus, it will turn like previous"

Bila Tae Kyung tahan sebak, "At least you remember when it is"

Ayat keramat Go Mi Nam yang aku x tahan.., "My star is crying in the dark"

***__________***__________***

Habeyh.......... Cerita sikit2 dah la kan. Haha. *=P Tengok, jangan x tengok... Apa kita rasa kalaw kita kat tempat depa. Ok?

SEKIAN dari saye.

TATA... (^_^)


p/s: Mamat, mission accomplished. Cuti ni kita layan Secret Garden ngan Marry Me, Mary!!

love,
-munirah azmi

No comments:

Post a Comment