Sunday, April 29, 2012

Sungai Congkak, Selangor, Malaysia

Assalamualaikum.. ^^

Still ingat trivia aku malam tadi..??? Hahahhahaa. Ok. Baiklah.. Sebenaqnya semalam p hang out dekat Sg. Congkak setelah lama ditangguhkan sebab busy mengalahkan PM. Hahahaha. Sekian lama x p mandi-manda.., semalam memang puas gila!! Hahahaha. Aku memang series tahap gaban MALAS nak menulis. So hampa tengok gambaq ja la. Aku tulih sket2 kat bawah gambaq uu.. Peace! (^_~)V Hehe

Masa niyh p ambik nasik kat rumah Mun.
Muka macam nak cari gaduh
tangan kiri aku jelas sekali keraih.. hahahhaa

Bonet boboiboy dah penuh..

Masa tengah tunggu Farzad..
Konon2 skematik sebab pakai seat belt.
Padahai pakai sebab nak ambik gambaq..
Untunglaaaaa kalaw depa pakai betui2..
Hahahhaaha.

Bila dah sampai.., beli tiket..
*masuk toilet pun bayaq 2 kupang ok..*


Ni port kami..
Beautiful right..?? ^^

Bila dah jumpa port.., 
maka proses bbq pun bermula la...

Tapi 3 voices tidak menolong..
Mereka terus terjun di dalam ayaq..
X tahan daulat beb!!
Lalu terus b'lakon macam lam gambaq niyh..
Hahahahaha

Gambaq niyh kami t'hegeh-hegeh konon2 nak wat2 jatuh.
 Tapi Qibtie sangat sengal sebab dia tolak Iejan betui2.. 

Bila bbq dah siap..,
makan laaaa...

These were my heroes...
Disebabkan Najibah x dak maka dia bukan hero aku!! 
Hahahahaha.

Ok... We should make a move first..
Aku suka gambaq niyh walawpun gambaq aku x dak.. 
Masa depa ambik gambaq niyh,
aku dok lam reta sebab NGANTUK GILA!!
So aku layan mata..
Kang sapa nak drive balik KK1..??
Nak harapkan Qibtie pakai dak la...
Hahahahaha

p/s: rasa memang maki b'guni2 kat driver bus... dia senerih side mirror... bangang gila!!
p/s 2: puas jadi duyung ngan iejangggg..
p/s 3: membawa balik lutut yang lebam teruk.. (T_T)
p/s 4: mintak maap lambat update.. (-_-)

Thanks kat semua.. Memang enjoy!! ^^


Lots of love,
munirahazmi

2 comments:

  1. pergh sempoi gile ayat kak mung :) hehe

    ReplyDelete
  2. hahahahaa. standard la yan.. hang macam tataw aku cna. *=P

    ReplyDelete