Tuesday, May 15, 2012

digo ^^

Assalamualaikum.. ^^

Keletihan masih terasa sebab i balik rumah taw minggu lepas. *penat masih terasa. ok. aku hiperbola. hahahaha* Aku balik dengan Epah.

Haa.. Nak jadi cerita.. Aku nampak beg kecik comey gila Epah gantung kat beg laptop dia. Aku nak tanya tapi x tertanya. Last2 Epah pun tunjuk laa. Wah, wah wah!! Ada penghuni rupanya.. Sugar glider a.k.a tupai terbang macam UFO. Laa niyh memang trend orang petting SG.. *Eh, apasai aku tataw?* Maka muka jakun aku mesti terjengoi punya..

Tuan sebenaq dia adalah Huda. Tapi disebabkan Huda nak naik gunung, maka best friend dia, Epah sepupu aku pun membawa baliklah dia.. Lalu aku pun berkenalanlah dengan Digo...

Seriously badan Digo macam swiss roll. Hahahahaha.

Hobi Digo makan & tidoq..
*gila demand!! hang ingat epal murah ka digo!*

Digo wat kalut nak angkat dumbbell jugak..
Hahaha.

Hampa ingat Digo tadak bakat sapu sampah ka..??

p/s: digo, kalaw hang manusia mesti hang kembang gila, kan? sebab aku ceta pasai hang.. hahaha

p/s 2: gumawo zupal..


Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment