Tuesday, May 29, 2012

Mari Berbuka Puasa..

Assalamualaikum.. ^^

Saya baru sampai Blok B lalu terus menuju untuk menulis ceritera cinta ngan adik2.

Ini pada bab menyatakan bahawasanya aku agak kempunan sebab x dapat makan nasik goreng seafood masa bukak puasa. Dekat mata terbayang-bayang betapa sedapnya nasik.. Hehe.

Biasanya kalaw bukak puasa aku prefer p lepak or tapau dekat Sri Sahabat. Tapi malangnya, sadisnya, restoran uu tutup. Plan B kami cadang nak p makan kat Meera Seafood. Jeng, jeng, jeng.... Puiii!! Tutup jugak.. Lalu berkatalah Mizah..

"Kak Mun, x maw makan dekat Adam. Kalaw kat Adam Mizah bleyh bawak motor sendiri"

Hahahaha. Gila kalaw aku x gelak!! Hehe. Then decide punya decide, maka hadap McD lagi. *Weyh seminggu 2 kali hadap McD. Memang gila tui* Disebabkan hari ni x spend lagi duit, maka x ralat sangat la p perabih RM10 free2 macam tu ja.. Lapaq weyh!

Kebetulan Azi ngan Suhaib plak free, plus x makan lagi, depa pun join la kami... ^^

*Qibtie & Mizah*
bak kata mizah, muka macam x besa tengok henpon Samsung

*Suhaib & Azi*
aku dah besa sangat lakonan sooo sweeeet depa niyh
adoiiii la

1992 ribena kids

Eh, baru aku perasan. Kami p 6 orang. Yang ada gambaq depa 4 orang ja. Ada gak gambaq aku sekali ngan depa, tapi series serabai. Mawnya x serabai... Masa depa ambik gambaq niyh aku tengah queue panjang naseb x mati ja nak beli yang Fairus Yuyus ngan Rehan pesan sebab reta BMW 7 Series aku dah full. Suruh depa p beli.., bertuah nak p beratoq! X reti nak order la.. Macam2. Rupanya ni keroje depa. Haaa... Photographer plak Iejanggg. Weyh depa membuli kakak-kakak. (@_@) Lama gila kami lepak.. Bila dah sedaq diri ada discussion baru la kami balik.. Hehe (^_~)V


p/s: hampa kena tengok Azi makan. semangat gila. hahaha. series x buhong..

p/s 2: thanks wahai dongsaeng-dongsaeng aku.. sangat enjoy lepak ngan hampa.. ^^


Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment