Wednesday, August 26, 2009

SALAM RAMADHAN

1, 2, 3, 4, 5, .......... Uih.. Dah lama aku x masuk sini. Lbeyh 5 hari tu.. Lupa plak aku ada blog. Eceh.. Hari ni dah masuk 5 hari kita posa. Alhamdulillah... Rupanya kita kuat... X makan dpd terbit fajar sampai terbenam matahari. Tahniah diucapkan kepada anda semua (Tima sih, tima sih). Bersempena dengan ramadhan niyh..., sob2 aku x balik umah. Wuaaaaaaaaa.... Mama, lapaq kerabu sotong (lap ayaq mata). Tu dia la anak2... Kot mana pon dia cari mak jugak. Hehe. Aku nak balik.. Tapi 1/9 niyh.., dah start final exam. Gulp!! Ketaq syiot... Hadoi.. Nampak gaya.., kali ni kuposa lagi di kolej.. Nak wat camana... Lau kolej niyh tok wan aku punya.., memang aku wat pala ayam dah. Hehe. Hari tu aku kol Mama. Sehari sebelum Ramadhan menjenguk. Amboih... Geng Pida 7, Kodiang kalut.. Kalah Menteri Besaq Kedah. Depa pakat tangkap ayam. "Kami nak wat ayam bakaq". Uih... Telioq aku maa.... Walawpun aku x makan ayam kampung di atas faktor kespringan dia. Bukan paa.. Susah nak kumpui ramai2. Hmm.. Tapa la.. Janji raya aku balik.. Hohoho balik rumah...
Di kesempatan yang ada, aku nak mgucapkan salam Ramadhan kepada seluruh umat manusia yang menghuni alam ciptaan Allah Yang Maha Esa. Semoga Ramadhan kali ni menjadikan kita sebagai individu yang lebih sabar dan dirahmati oleh Allah Taala. Aamin...
~~~~~Rindu kat Tok Misah.. Sep bek Tok baik demam dah~~~~~
Apit..., demam eh?? Ciannya kat dia... Patut la sengau hari tu. Hehe. Semoga cepat walafiat noh.. Aamin...

No comments:

Post a Comment