Wednesday, December 28, 2011

We're done!! Weeehuuuuu...!!!

Assalamualaikum peeps!! ^^

Hello, anneyong!!

Makkkkk aihhh.. Masuk ja baby blog aku rasa kalaw orang hat ada penyakit lelah, asma segala bagai tuh kompem kena sedut healer.. Habuk banyak sangat kot!! Zarah-zarah kecil memenuhi ruang udara. (@_@)

Jumaat niyh nak kena submit video. Perghh... Memang gila la kan baru nak tketaq wat.. Erkkkk~~ Ngan article review x siap lagi (-_-) Chill suda.

Uihhh..., first sekali.... Tenkiu Mizah.., bagi aku culik broadband hang. Aku sangat penat sebab ada shooting.. Shooting laaaagi. Yep3. Kat Putrajaya dolu untuk B.Arab. Ni B.Inggeris plak..

Naik-naik reta..., eh...??? Ada 1 slice choc cake.

Thanks to Suhaib and Zupal.. ^^

Tapi still habeyh jugak even kek dah cayaq.. Weyh..., orang belanja memang sedap. Tulong la paham.. Hahahaaha ^^

Jom2. Blah.. Konon nak shoot kui 9. Last2 kui 10 baru gerak..

Depan Canselori.. Ni ja satu2 gambaq

Then p FSU sebab bateri habeyh. Kami p charge dolu bateri.. Then baru la sambung scene.. ^^

i love this photo.. ^^
p/s: iejan x dak sbb jadi photographer

Habeyh kat FSU, travel p FEM plak..

tembak ja kalaw x ikut arahan..

amboihhh.. pakai campak ja BB ataih rumput..

apasai aku terasa aa..?? hahahaha

Cop!!! 5 orang, 5 henpon la...
X kan nak bagi BB satu ja tjengoi lam blog aku..
Melampau aa nak lawan tokan besaq..

Then disebabkan bateri kamera habeyh.., kami pun chow la balik hostel. Sampai hostel.., perabih lagi scene yang masih x siap. Ending dia...., setel!! Yezza...!!! Then bateri kamera banyak la lagi. Jom.., testing skill ambik gambaq plak.. Hahahahaha *;)

Series..., aku x penah wat reja gila cni kot!! *=P X paa.. Suhaib x balik g. Selagi Suhaib x balik peluang masih terbuka untuk men kamera.. Hahahaha. Kamera sapa aku x taw. Tapi tima kasih bebanyak no.. (^_~)V

with raihan

with iejan

Thanks kat Ila sebab jadi tukang ambik gambaq kami 3 orang.. ^^

Time niyh Fairus nek ataih dolu.., dia ada reja sket..

ini adalah beliau yang tak join kami 3 orang tadi

Cukup la upload gambaq sket2.. Satgi orang bkenan payah plak. Hahahaahahaha. Ok. Gila (@_@)

**************************************************

To my dearest Iejan, Fairus, Suhaib, & Raihan...,

Aku mintak maap kat hampa 4 orang kalaw2 ada kata hat memang sedia kasaq and direct to the point hat x cover yang bagi hampa terasa hati sampai tlintaih x maw kawan ngan aku.. Huwaaaa..

Tapi series gila..., ni memang 1st time aku co-operate ngan adik2. Apa pun.., hampa memang terbaik!!

Antara semua.., Suhaib Ishak la juara cerewet. Kekekeke. Aishh... The only hero mesti la suka meragam sket kan... Hahhahaha *=P X pa.. Dah besa..

Ok laa.. See all of you next time ok..?? (^_^)

**bila aku nak perabih post hat reput lam draft aku pon tataw.. erkk~~

p/s: bila DSLR nak turun dari langit x taw...??


Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment