Sunday, July 26, 2009

YAG ngan SEL

Gay a.k.a homoseksual makin menjadi2 skang niyh.. Les pun sama naik.. Sakan2.. Siap tubuh kelab g. Bangga la kot depa x normal.. Bahasa kasaqnya..., melawan fitrah manusia.. Kita x takut ka dengan azab Allah yang pasti.. "LA 'A NA".. Maka tempatnya...
Allah dah tentukan.. Lelaki pasangannya perempuan, perempuan pasangannya lelaki.. Sebab lelaki ngan perempuan saling melengkapi antara satu sama lain. Yang aku pelik.., bernafsu ka lelaki terhadap kaum depa sendiri?? Bernafsu ka perempuan terhadap spesis mereka sendiri?? Aku pun x paham aa ngan dunia akhir zaman niyh.. Pelik.. 101%. Dulu masalah cmni x dak pun.. Kalaw ada mungkin la 1 dalam 1000.
Aku penah chat ngan gay.. Aku tanya dia.., kenapa dia bleyh jadi macam niyh?? Melawan arus yang Allah telah tentukan di Luh Mahfuz lagi. Jawap dia..., "Perempuan penah buat hidup saya macam syial".. Jawapan tu aku rasa.., x logik untuk kepala hotak aku terima.. Come on man.. Korang khalifah Allah.., Ya.., perempuan pun khalifatullah.. Tapi lelaki diciptakan lebiyh daripada perempuan dari segi banyak aspek; fizikal, kekuatan, akal fikiran, dan seangkatan dengannya.. X kan sebab perempuan frust kan ko wahai kaum adam.., sampai ko sanggup nak jadi homo.. Astaghfirullah.. Dah perempuan penah wat hidup ko macam syial.., senang je.. Ko kembali pada Allah.. Mintak Allah lapangkan hati kau, sebab walaw apa yang berlaku.., hidup kena diteruskan.. Aku doa semoga Allah kurniakan perempuan yang mampu untuk mengubah hala tuju gay dia kepada lelaki normal.. Aku pecaya.. Dia bleyh berubah.. Asaikan azam dan tekad sentiasa tersemat di dada dan akal fikiran. Kalaw kita pasang niat.., insyaALLAH bleyh terlaksana. Kun fa ya kun.
Isu les plak.. Salah satu faktor dia.., sebab wujudnya pengkid ataupun tomboy. Depa ni la yang jadi 'lelaki' untuk pasangan mereka (perempuan yang feminine). Golongan tomboy ni layan couple feminine depa... kalah romeo sejati. Kebarangkalian.., layanan hat pengkid bagi ni.., golongan lelaki sejati betui x tpkiaq. Hahaha. Depa ni jaga sungguh couple depa.. Seolah-olah anti dengan kaum lelaki. "Lelaki x boleh bagi belaian yang I idamkan." "No Man, No Cry".. Tapi depa x penah pikiaq.. Besalaa.. Kepala otak letak kat pala lutut katakan.. X dak ayah hang.., hang tarak nak wujud kat muka bumi ciptaan Allah niyh.. Ayah hang tu lelaki.. Bangangnya lahai.. Satu g depa pilih jadi les sebab.. (walawpun kasaq untuk dinyatakan.., aku nak share jugak) wat p la hubungan banyak tera mana pun.. x keluaq anak luaq nikah.. Ya Allah.. kenapa kaum aku sendiri pikiaq sampai macam tu?? Nak sangat wat hubungan intim..., hang kawin la.. Dapat zuriat yang sah.. Bukan takat sah di sisi undang2.., tapi di sisi ALLAH.. Hat tu yang penting.
Aku bukan nak puji kaum adam lebiyh2 atau kutuk kaum aku sendiri.. Tapi kita ni.., (baik lelaki atau perempuan) sama ja. Fitrahnya.. kita sebagai manusia.. saling melengkapi di antara satu sama lain. X bleyh nak sangkal benda tu..

No comments:

Post a Comment