Saturday, September 5, 2009

Sabaq ja laa....

Hui... Panas aku pasal semalam.. Bukan nak bantah.. Tapi x puas hati je la.. Pe cer kan?? Cakap exam semalam pukul 2.30 petang kat konvensyen. Dengan penuh semangat aku melangkah masuk nak jawab exam. InsyaAllah.. X sabaq pen aku nak menari-nari atas buku jawapan. Pergh... Sabaq pen aku.., sabaq. Dengan semangat penuh berkobar-kobar.. Aku masuk konvensyen.. mencari tempat duduk yang tersedia khas untuk subjek aku. Uih?? Mana niyh?? Sampai ke depan aku n d geng bjalan mencari-cari mana paper kami. Hampeh tui.. X dak.. So.., aku pown chow laa. Malu pun ada.. Sampai tahap pintu konvensyen yang gah terukir itu tertutup rapat lagi kemas.., menghalang kami daripada masuk kembali. Aik.. ni melampau niyh.. Hehe. Check punya check.. , jeng3..................................>>>>>>>>>>> "Paper kamu x dicetak lagi" Aiyarkk.. Sabarlah hati. Pen aku.., sabaq. Nampak gaya hang memang x bleyh menari laaa. Pastu.. exam untuk 4/9 ditunda kepada 12/9. Eiysh.. aku cam nak jerit ja.., "Helluuuuuuuuu.. procrastination is the thief of time". Cewahh.. Aku cakap ja. Hehe. Roomate aku si Seha-sama tu. Reyau... Hahaha. Aku?? Steady ja. Nak wat exam bila2 masa pown aku terima. Ecehhh.. Ya la.. Subjek tu memerlukan penghafalan ye. Apabila dah lekat di kepala.., dan hanya bersedia untuk dimuntahkan.. Tapi terhalang?? Memang macam nak tampaq orang ja. Hee... Papapown.. gud luck kat semua... (kat aku lbeyh sket la... huhu. kan aku tuan blog neyh?? wawawa) ~~~ daaa

No comments:

Post a Comment