Thursday, September 10, 2009

Virus R-I-N-D-U

Sekarang ada 1 virus yang melanda diri aku. Virus apa eh?? Haa.. Teka3. Virus rindu la.. Kan aku da tulis tu?? Adehh.. Pening tui ngan hampa nih. X kan yang tu pown x taw?? Dah tbeliak depan skrin. Ha3. Bulan posa.. Lampi la sket kan? Kah3. Kali ni mmg gila aku b'kobaq2 nak lik rumah. Woo.. Rindu abes kat negeri Queda negeriku. Bergetar urat nadi di segenap inci. Ha3. Ayat x bleyh blah.. Aku rindu aa. Sebab apa aku rindu??
1- Rindu nak cepuk Nan. Hehe
2- Rindu nak dengaq Mama pot pet x habeh2 kat aku
3- Rindu lawak x ketahuan Baba
4- Rindu kat abam hat suka bagi cu geram
5- Rindu bsembang ngan Amie wal Epah wal Cik Ceah wal Nodeah wal Mahmat wal 'Ammar
6- Rindu nak nyakat Ngah
7- Rindu kuih tat yang paling penting
Haha. Menda la aku ngarut niyh. Ok ah. Chow dlu. Selamat bukak posa...~~

No comments:

Post a Comment