Wednesday, April 27, 2011

Musician vs Director

Assalamualaikum.. Peace no war!! (^_^)V

Baby blog sehat..?? Sehat... (^_^) Great to you my dear... ^^

Aku baru habeyh tengok cita Korea. Wehuuuuu~~

Halamak... Aku ngan benda2 ada kaitan ngan Korea niyh alah sket. So..., let's join myself judge this drama..

Info untuk semua.. Cerita niyh on air bulan 11 tahun lepaih. Kira baru la eh.. Hehe. Tema... Romance comedy. Agak2 cita apa..??? Scroll down....

Here the official promo for..??
MARRY ME MARY a.k.a MARRY STAYED OUT ALL THE NIGHT

Sebenaq-benaqnya...., cd niyh aku beli lama dah. Dpd awai bulan retu g. Tapi x terdetik nak tgk. Kekekekeke. Mood x dak jgn harap aku nak mengadap tengok. Huhu~~ Feel x sampai. *=P

Cita dia... Okey.. (mungkin sebab casting muda belia kot... sesuai ngan jiwa aku. kekekkee) G pun aku suka JGS.. <3 <3 <3 kekeke. Bagi aku cita niyh gaya santai.., x sedih sangat. X happy sangat. Dia kategori tengah2. Hehe. Tapi ada laa scene yg menyentuh perasaan. Heheh. Tambah2 masa JGS demam.. Aku x expect dia nak meleleh ayaq mata dulu dpd Geun Young. Hehe.

Casting:

Jang Geun Suk as Kang Moo-Kyul

Moo-Kyul niyh aku rasa hidup dia lonely. Dia ada mak.., tapi mak dia macam bukan mak. Very loving person.. Personaliti dia liar sket. Hehe. I loikee. (^_^) Nampak ja macam tu.., padahai dalam hati ada taman. Hehe. Bagi dia.., family x dak makna.. Sangat sayang dekat Mae Ri. Tapi aku perasan laa. Watak JGS mesti ada aura pemarah. Hehe. Paling aku x expect.., dengan penuh keberanian, dia cakap depan khalayak "She is my girl" Perghhhhhhhhhhhh... Lau aku.., b'bunga2. Hahahha. Moo-Kyul ah.., saranghae. Mong! Mong! *=P

Moon Geun Young as Wi Mae Ri

She is very warmth.. That's why la Moo-Kyul susah nak lepaih dia. (^_~) Seorang anak yang baik. Mae Ri niyh bagi aku a little bit naive. Hehe. Dia anak yang baik. Cuma hati dia x bleyh terima any guy except Moo-Kyul. Dia tulih lirik lagu, Moo-Kyul nyanyi.. Suka3. Paling aku suka bila dia kait sweater ngan glove kat Moo-Kyul.. Selalunya.., apa yg dia wat, mesti Moo-Kyul akan salah tafsir perbuatan dia. Tapi kalaw sapa2 dapat gf cm Mae ri niyh x reti hargai.., mesti akan makan diri punya.. Tengok Moo-Kyul dah la.. Merana jugak!! Hahahaha. Kesimpulannya.., aku sangat suka watak Wi Mae Ri. Tahniah kat Geun Young!! (^_^)

Kim Jae Wook as Byun Jung In

Mula2 aku ingat dia niyh sapa la.. Penuh yakin aku kata aku x kenai dia. Tup2 bila aku skodd balik.., dia niyh actor Coffee prince. Haha. Lam cita niyh.., dia ala2 Mr. Perfect. Nak tengok dia senyum pun susah. Aku paling menyampah.., perangai dia hat suka kontrol macho.. Huh!! Tapi dia ni lawak gak. Hahahha. Masa dia brek mengejut tu.., aku gelak gila tgk style dia gelak. Hahaha. Aku suka prinsip dia.., kalaw kita sayang seseorang.., itu tandanya kita nak dia gembira. Bokuga iru..

Kim Hyo Jin as Seo Joon

Dia niyh simpan perasaan kat Moo-Kyul. Kiranya teman tapi mesra la. Dia ni pun banyak masalah gak. Tapi bila Moo-Kyul beralih arah kat Mae Ri.., dia sangat x bleyh terima.. Tapi wajar jugak kan..?? Nak taw pasai pa.., hampa kena tengok la. Hehe.

I love this scene.. Moo-Kyul ajaq Mae Ri main gitar. Sooo sweet. Wlwpun aku suka tengok org men gitar.., aku lagi suka bunyi violin (gila punya klasik)

Aku x maw hurai panjang2. Sebab aku suka kalaw hampa tengok sendiri. Pasni bleyh join aku jadi pengkritik x tauliah. Aku pun ada jugak geng. Kekekekekeke. Tak kurang gak yang x tengok or tengok sekerat. hampa taw dak apa alasan depa..?? Rambut JGS panjang.. X best. Hahahahahahaha. Aku gelak ja. Mesti dok tbayang Hwang Tae Kyung lam cita You're beautiful sebab lam uu rambut JGS pendek. So.., nampak smart la.. Kekekkee. Bagi aku lam cita niyh JGS nampak cool sebab rambut panjang dia. Hahahahahahhaa. Seriously.. Lain org.., lain opinion la kan.. Hehe. (^_^)V

Dok melayan cita Korea niyh.., ingat setakat usha muka actor yg handsome ja ka..?? (naughty) Hahaha. Aku belajaq banyak good virtue lam cita gila2 niyh..

Jangan main cinta. Cinta tu tentang macam mana nak protect in the future.. Bukan bila dah bosan blah!!

Cinta x bleyh dipaksa.

Trust yourself and your loved one.

Important thing!! Love to red books.. Kalaw hampa penganalisis drama Korea x bertauliah cm aku.., hampa akan perasan 1 benda. Orang Korea niyh suka membaca. Dalam any cerita.., ada ja scene actor @ actress spend time baca buku.

"To the person who filled the cold winter in my heart with the warmth of spring.."


p/s: aku mula addicted ngan lagu Take Care My Bus

Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment