Wednesday, January 11, 2012

Birthday & GDA..?? ^^

Assalamualaikum.. ^^

Malam tadi Seha hantaq mesej kat aku kata esok (hari niyh) kui 9:30 pagi. Lambat dia tamaw kuaq.

As a result.., disebabkan malam tadi aku layan cita Protect The Boss (Jaejoong sangat cool, Ji Sung memang comey habeyh ngan gaya childish dia ♥♥♥) sampai kui 4 pagi.., maka memang aku x jaga la.. Ohhhh.. Melepas aku nak kikih Seha p breakfast.. (+_+)

Alo..., takat roti canai, nasik lemak tu apa sangat.. Weyhhh... Kalaw hat tu aku x kesah ma... Ni breakfast kat McD. Haaa.. Gila nak tolak.. Hahahaha. Bak kata Seha.., macam anak orang kaya ja kita niyh. Hehe.

Bukan apa.. Aku pegang pada janji. Hang kata nanti bila2 kena p break kat McD. Tapi nampak gaya terkubur sudah impian aku. Makcik niyh aci ugut... Hahahahaha.

"Hari ni je. Hari lain jangan nak ungkit. Lau x aku tampaq ko" (@_@)

Tapi pas Maghrib tadi aku kol Seha. Jom p makan McD. Aku x kira!! Tup2 dia dah makan nasik *frust menonggeng aku*

"...tapi aku makan biase2. Nak g McD ok je.."

Haaahhhh!! Rancak.....

"...tapi kali niyh aku x maw ala carte. nak hat meal" memang rasa nak bagi penaboh sebijik

our dinner.. ^^

okey.., insiden yang disaster :
sos tumpah kena baju beta. naseb bek beta cool.. hahha.

Then Seha kata.., kira ni hadiah b'day la eh...???

Weyh..., bangang la hang.., touching aku!!! (T_T) Thanks minachi!!

Then malam ni jugak.., Super Junior menang GDA. Yes!!! So aku anggap niyh memang 2 in 1 punya celebration la.. ^^ X sia2 aku angkut full version; A, B, C.. Melayang duit oo.. Tapi rasa berbaloi gila!! Aku bagi 2 point kat SJ na.. Haa..

Aik?? 3 version tapi awat 2 point ja..?? Sebab yang dikira lam Hanteo Chart version A ngan C ja. Version B x kira..

VERSION B

VERSION C

Ok. Version A aku ada kat Jia. X setel2 g sebab teknikal problem.. Heheh.

p/s: tonight was a wonderful!!


Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment