Tuesday, June 12, 2012

Geng Motor & My Twin!! ^^

Assalamualaikum peeps!! ^^

Hari niyh paper first exam.. Hehe. Bertekad p awai gila kat STN. Terbaik ahh.. Nak jadi cerita.., aku parking kat atas sebab parking dalam semua penuh.. Oh my!! Dah la Suhaib baru basuh boboiboy kesayangan aku. Aku harap x jadi macam hari tu la. Strok aku tengok..

Bila aku naik kat tempat parking atas.., dah sepasai aku rasa nak tersembui bijik mata!! (o_O)

*pandangan dari dalam boboiboy*

Hamboih hang Suhaib!! Parking depan2 KCV aku. (Andai kata angin jadi taufan.., memang sah2 la KBD kesayangan hang kiss free boboiboy aku. Masa tu memang aku sekeh hang cukup-cukup) Seriyat darah i tengok u parking cam uu bebeh!! (@_@) Erkk~~

Dalam masa yang sama.., bila aku perati2.. Aku gelak tahap teruk. Tetengah hari wat lawak plak depa niyh.. Depan sekali KBD Suhaib, then NCP oren striking Repsol uu Zupal punya, last sekali BLP biru putih uu hat Seha. Aku rasa depa 3 orang niyh dah macam wat perbarisan depan KCV aku. Hahahaha. Adoihhh.. Macam2.

---------------------------------------

1st paper aku, b'day kembaq niyh..

Mana kakak, mana adik?? Ce teka. ce teka.

Dear Mukarramah si kakak & Munawwarah si adik..,

Selamat ulangtahun kelahiran yang ke-22. Semoga kalian panjang umoq, murah rezeki, hepi selalu.. Sila belanja aku makan bersempena dengan b'day hampa. Untunglaaa..., depa dah ada duwet seniri... *=P So tadak hadiah dari beta na.. Sekian~

Ok. Ok. Jawapannya..., yang merah uu adik, yang kuning uu kakak. Yeyyyy!!! Tepuk tangan. Tepuk tangan. Sapa teka betui bleyh la tuntut hadiah daripada aku (dalam mimpi hampa ja laa na.. hahahaha)

Sekian untuk entri hari niyh. Tata.. ^^

p/s: pala dah pening jawab exam petang tadi.. T_T

p/s 2: x padan ngan exam still ada masa update blog. *kata blogger yang berkarisma* hehehe *=P


Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment