Saturday, February 5, 2011

AQUARIA KLCC-MALAYSIA

Morning baby blog.. (^_^) Ok.. Seperti yang dijanjikan.., aku upload pic kami kat Aquaria semalam. Below were our best shoot.. Check it out!


Tym ni cari kaunter tiket x jumpa tu yg bleyh tjumpa Aquazone.. Sapa nak rawat kaki sila p jumpa ngan Dr. Fish.. Seha bajet model. Hua3.



Ramai gila. Aku bajet x dak orang. Tahap ada yang kna p tunggu kat lam waiting room. "Attention.. The rest of family member can wait in our waiting room. Only 1 person buy for the ticket.. Thank you.."


Belakang tu pirana. Fakta pasai pirana niyh.., deria hidu dia bleyh detect makanan sejauh 1 hingga 2 batu. Perghh.. Hebat. Masa dok kat depan ni.., mata pirana bulat dok usha kami. Gila punya mata garang depa. Haih. Seram tiba2 kowt. Aku tbayang tym depa makan manusia lam cita Piranha 3D tu. Wuuu... Takot.



Seha tiru trademark Kibum tym 2006 masa live performance..
Bang! Bang! Bang! Bang!


Reaksi ni macam "Aku dah cakap.., akuarium aku besaq. Hampa nak masuk jugak.. Hmm.." Gila punya kerek kowt muka. Hahah.


Cakk!!


We.. Super Juni-Or.. Heheh..


Kan aku cakap.. Crowded gila.



Mesti hampa rasa meluat tgk pic niyh.. Hahahahaha. Macam apa ja.



Macam heroin Gumiho dak..??
Tulong jangan x puaih hati ngan statement aku. Hahahahahahaha. *=P


Memadu asmara ngan Seha. Hahahaha. Kami normal k..?? Tulong jgn salah paham. A a a a a.


Belakang Seha tu arapaima. Mak aihh.. Memang batak gila. Ikan tu besyaq nak mampuih..


Beautiful coral


Rasa macam aku plak yang sambut CNY. Hehe. Gong Xi Fa Cai tu all Chinese.. (^_^)


Mentang ketam tu x hidup.., bleyh la nak wat gaya cm uu Naseha oiii..


Ni masa lam Atlantis Souvenir Store.. Hampa agak2 tu apa..?? Tu torchlight macam henpon canggih aku tu.. Hahahahahaha. Act ja lebiyh.. Ambik gambaq cukup.. Hehe.

Banyak g pic kami. Rasa macam avatar bila obor2 comey jadi frame tym ambik gambaq. Jumpa keturunan paul sotong tu.. Kuda laut besaq jari maneh aku. Paling best masa tengok hand wax process (jeles sebenaqnya). Lau ada rezeki lagi.., confirm aku p lagi. Hehe. Conok!!

Kredit to staff Aquaria.. Memang friendly habeyh. Visitor pun sporting gila sama ada hat dalam Malaysia or pure overseas. All of u are the best lol! (^_~)

Tq kepada semua yang telah dilantik untuk jadi photographer x tauliah kami. Cewahh.. *=P

I hope this can promote my country. Have a visit to Malaysia guys.. (^_^)


p/s: coming Monday my 1st paper for Final. pray for me. Aamin.. TQ (^_~)

Love,
munirahazmi..

No comments:

Post a Comment