Wednesday, February 2, 2011

Because of you..

Salam baby... (tajuk entri x bleyh blah.. cam lagu kelly clarkson)

Aku tpikiaq. 2 3 4 5 6 7 8 menjak niyh blog aku hanya dihiasi dengan demam Korea x kebah aku tu ja. Hmm..


Hari ni ustaz dah bagi balik Bab 3 ngan Bab 4 aku. APRROVED!! Cuma masalah aku besa laa.. Footnote. *=P

Pastu aku pun dengan semangat wajanya masuk la library. Nak cari 1 buku tu. Dah la x jumpa. Hangat ati tui. Masa plak dengki ngan aku. Yang aku perasan la..., kalaw masuk library nak cari balik buku yang kita jumpa sebelum ni.., jangan harap la nak jumpa. Aishh...


Nak jadi cerita..., pastu aku pun blah la dpd library. Tiba2... Tiba2...


"Tet! Tet! Tet! Tet! Tet! Tet! Tet! Tet!"

Serungaih. Bunyi cam lam Mydin (kalaw mencuri). Hahahahahaha. Gila malu aku. Rasa macam pencuri. Hahahahahhaa. Ada la lam 5 orang kat c2 tengok kat aku termasuk Pakcik Wahab empunya akuaria kat library. Then aku berundoq setapak.. Lau x menatang tu bunyi g. Haih.

Aku tengok kat tangan aku. Dalam masa yang sama aku rasa sejuk. Cessss.. Rupanya aku terambik buku Enthusiasm apatah.. Hampeh tui.. Sejuk bukan sebab tangan aku gabra na.. Sejuk sebab kulit buku tu la. Arghh!!

(T_T) <<---- cerin nak mampuih. huwaaaaa...

Naseb bek aku terer wat muka kerin. Hahahahaha.

Pengajaran: Check betui2 b4 nak kuaq library, kot2 terambik harta library. X pasai cerin cm aku. Hahah. Malu3.


saya yang malu gila,
-munirahazmi

No comments:

Post a Comment