Wednesday, February 23, 2011

Super Show 3

Salam to all..

Today topic agak2 pasai apa..?? Hehe. Tengok tajuk entry pun dah taw.. Aku dan Super Junior la. Hehe.

Siwon-sshhi..., domo domo cu a e. <<--- apasai Siwon masuk port gak niyh..??

Eleh.., macam x biasa plak. Aku kan angau kat Siwon.. Hehe. Kenapa aku letak pic Siwon kat sebelah kanan hampa tu..?? Sebab dia bleyh teman hampa tym baca blog aku. X la hampa takut kalaw hadap blog aku tengah2 malam. Hantu Kak Limah Balik Rumah... Hahahaha. Tu la salah satu peranan Siwon kat blog aku. Hahahahahahahaha *=P


B'balik kepada SS3..


this is inchik tiket

kalaw x dak jangan harap bleyh masuk naa wahai alia nordin.. member aku hat sorang niyh cakap cni kat aku.
"aku lau x bleyh masuk lam stadium tu dengar dorang nyanyi bonamana dpd luar stadium dah ok.."
kah3. senak perut aku gelak kat beliau. wargh3

p/s: lili, thanks for the tag

official poster
Siwon..., kenapa kamu kacak sangat..??? Haih. Always in love with him laa.. *=P

Actually aku x p pun Super Show niyh. Hehe. Gaya post cm aku p ja.. Huwaaa.. Sapa nak sponsor haku..?? X sabaq tunggu pic SS3 kat Malaysia. *;)

Love,
munirah azmi a.k.a munie siwonie (^_~)

No comments:

Post a Comment