Friday, February 25, 2011

Last Day

Salam all..

Dah habeyh belajaq di bumi Kuis. Alhamdulillah.. Berjaya jugak aku harung kehidupan sebagai student kat cni selama 3 tahun. Hehe. Tahniah Munirah Azmi.. Yeyyy!!

Paling best sekali.., semua reja aku dah setel. Thesis a.k.a latihan ilmiah dah siap hantaq kat penyelia haku semalam. Horeyyyyy...


X caya..?? Ini thesis saye ye..


siap di sign oleh penyelia ngan KJ. haaaa


Gila kerek.. Nak tayang thesis.. Hehe. Suka hati i la baby blog.. I berhak kerekss sebab penat lelah i dah membuahkan hasil. Harap2 dapat A. Aamin...

Kepada sahabat2 yang belum setel lagi thesis.., selamat berjuang. Bukan niat aku nak riak ka apa sebab thesis aku dah siap.., tapi buatlah secepat mungkin. Bagi siap cepat2. Jangan tangguh2. Fighting!!


p/s: suppose to post last friday.., tapi x nyempat. seb baik Iman-chan sudi tulong aku save kat draft tarikh 25/2/2011 <<-- tarikh keramat niyh Love, munirahazmi

No comments:

Post a Comment