Tuesday, February 1, 2011

RAHSIA TAMAN

Anneyong!! Hehe. Kan aku kata demam Korea x kebah2. Tu pasai x t bagi salam.. Oppss!! Sori naa... Assalamualaikum baby blog.. And all my readers.. (^_~)

Depa ni telah bagi aku stres.. Urghhh!!! Jom tengok muka2 hat WANTED!! niyh..

Lau hampa terer.. Mesti hampa tau depa ni casting cita apa.. Teka2. Hah? Rahsia Taman..?? Apa tu..?? Secret Garden la... Oo.. Secret Garden.. Tahniah!! Anda baru saja memenangi teka-teki aku. Tahniah!! (^_^) Hahahahahahaha. Jangan mare...

macam besa.. sebelum mula 'operate' cerita..., mesti ada official poster..

Hyun Bin as Kim Joo Won

Ni first tym aku tengok cita dia. Huhu. Erm... Sweet, unexpected. Tu memang kna ngan watak dia lam cita ni. Sedih bila tengok scene dia berkorban untuk change soul dengan Gil Ra Im. Mula2 konon nak main2 ngan Ra Im. Last kali makan diri.. Act sangat... Dia ni traumatize. Penyakit dia aku x ingat la.. Claustrophobia ka claustrausphobia x taw (x ingat plak penyakit fobia dia eja cna. hehe). Hampa check balik ah. Kikiki. Ada sebab kenapa dia fobia ngan elevator. Elevator tu apa b..?? Lif sayang... (^_~) So..., hampa tengok la no. *=P

Ha Ji Won as Gil Ra Im

Cool (macam tuan empunya blog ni). Tpkiaq gak.. Ada ka orang yang pilih kerjaya sebagai stuntwoman macam dia? Tah la.. Hehe. Donia oh donia. Kehidupan dia serba sederhana. Anak yang baik dan kekasih yang penyayang (macam tuan empunya blog laaaagi). Hahahahaha. *=P Bagi aku dia ni x dak perasaan mula2. Hehe. Kasaq luaran (sesuai la ngan watak stuntwoman dia tuu..), tapi dalam hati ada taman. Jangan wat main.. Peminat setia Oska kira sampai tahap pakai stokin ada pic Oska laa. Paih tu.., dia ada 1 trademark kalaw dia malu or kena puji. Comey3. Hehe.

Yoon Sang Hyun as Choi Woo Young/Oska

Dia ni dolu lam cita Marrying a Millionaire, memang aku x suka. Jahat!! Tapi watak dia kali ni agak clumsy. Haha. Aku suka style dia hat suka cover bila depan orang. Perangai dia.., pantang nampak perempuan cun. Alasan dia mengorat pmpn cun, "just want to kill the time". Hek muuu.. Hahaha. Dia sayang gila kat cousin dia. Dalam clumsy dia, sebenaqnya hati dia macam disiat-siat oleh perkataan keramat iaitu? Cinta. Aishhh.. Fighting, Oska!! Jatuh chenta tym dia serenade gf dia. Here I Am.....~~

Kim Sa Rang as Yoon Seul

Dia ni bleyh tahan pendendam gak. Tapi sebenaqnya cuma salah faham ja. Kuat jeles. Haha. Sapa kuat jeles bleyh la wat pertubuhan kuat jeles sedunia. A a a a a. Dia masa mula2 ngan la ni.., memang nampak perubahan la.. Dia cantik sangat b'banding dulu. Memang nampak ketara laa lam cita ni..

Lee Philip as Im Jong Soo

Seorang yang komited dengan reja merangkap majikan Ra Im kat Action School laa. Dia ni suka kat Ra Im. Tapi minah blurr cm Ra Im mana laa nak paham feeling Director Im. Aish.. Ra Im.., Ra Im... Aku gelak nak mampuih bila tengok cara dia selamatkan adik Joo Won. Ada ka patut wat cmtu... Hua3.

Lee Jong Suk as Han Tae Ssun

Dia ni nyanyi bleyh blah gak aa. Aku memang menyampss dengan perangai dia hat juai TERLALU mahai. Muka dah okeyy.. Laa.. Gay plak dah. Dia ni memang sayang kat Oska. Sincere punya ah..

In a nutshell..., aku rasa cita ni sedang ja. Kategori bleyh layan la... Tapi lama2 jadi addictive. Haha. Punca dia mula2 boring kowt. Pas uu scene lam setiap episod x bpa nak menusuk jantung hati. Dengan Joo Won dok wat perangai 'gila'. Aku lempang gak anak orang kaya ni.. Tapi rumah dia ngan reta dia memang sempoi ah.. Smart abeyh.. X taw lak aku design rumah sevogue tu.. Hehe. Otak manusia memang hebat no.. Ish3. Walawpun aku kata cita ni sedang2 ja, tapi dia ada kekuatan yang tersendiri.. Babak elevator paling best. Cara director create scene tu memang aku x expect langsung. Impressive!! (^_~) Scene sediyh? Mesti la ada.. Keh3.

Aku paling menyampah bila dia pakai jaket niyh.. Hahahahahahaa. Kalaw hampa nak taw kenapa aku menyampah bila dia pakai jaket lip lap dia niyh.., hampa sila la p cari Secret Garden. Hahahahahaaha.

Kredit untuk Mamat kerana suh aku cari cita niyh. Sedih syiot...

Aku ni konon2 nak tengok SG tym cuti sem nanti. Blahhh.... X tahan daulat. A a a a a. Hmmm... That's all... Hampa jangan lupa tengok. Cerita ni 2010 punya...

Zassss~~ <<-- tercuri trademark Fafau


p/s: X sabaq nak tengo Athena. I'm waiting... Bila la nak habey kat TV. Haih. *=o/


Hepi b'day to Che Bi CHE LAH.. Hehe. Semoga panjang umoq, murah rezeki, hepi selalu.. Welcome to my club.. Hehe. T.c. I love you baby...


Sekian, terima kasih.


love,
munirahazmi a.k.a munie siwonie.. (^_~)

2 comments: