Wednesday, February 15, 2012

pabila lone ranger merewang sensorang...

Assalamualaikum.. ^^

Apa khabar anda semua..??? Saya berharap anda semua dalam keadaan sihat walafiat. *sejak bila saya bertutur dalam bahasa skema ini..??*

Sebenaqnya aku baru ja baik daripada panas badan. Nak kata demam tuh dak jugal. Kalaw demam niyh besanya suara pun sengau mengau. Tapi alhamdulillah.., semalam aku dah okey. Selang sehari ja aku kuaq Aloq Setaq. Amboihhhhh.. Mengada tui sejak boboiboy ada kat rumah. Hehe.

Ouhhhh yaaa... Disebabkan aku buhsan dok sensorang, maka aku pun merayap la sensorang.. Bukan apa dah ada boboiboy niyh.., aku pun TERlajak suka independent p bjalan..

Sebelum p pejabat pos:

Malam tadi Baba ngan Mama kuaq p mana tah. Aku x ambik port. Baba telah sedia maklum yang minyak x dak sebab aku telah mengkhabarkannya...

Start enjin.....

Erkkk~~~ (@_@) Masih menten tangki minyak.. Sampainya hatimu Baba.. Sob. Sob. Sob.

Ewahhh.. Baba isi minyak penuh merata hang p gebang...

---------------------------------------------------

Kena p beli setem hasil. Ok beres... Kena p isi minyak.. Nazak sangat dah boboiboy kesayangan aku. Ok nak p beli coq pisang depan Kuin tapi t'silap p ambik jalan hala p Aloq Setaq Mall sebab berangan nak cool blog. Bila dah sampai aku jumpa majalah, last kali x beli pun cool blog. Then meneruskan perjuangan p beli coq pisag. Nyummy2... ^^

Jom preview......

Weyh..., seriously aku jakun bila tengok cover niyh...

Oh my!! Baddrol Bakhtiar there.....!!

Ni majalah amenda lak..?? Aku x besa dengaq hatta x penah melihat. Opss!! Memang kena beli.. Edisi hat Januari lepaih cover dia Johan Asari a.k.a Botak Juvana. Aishhhh... ^^

Bertambah2 jakunsss bila ada poster Badd tang tengah..

Bila aku baca..., *tetiba muka jadi bercahaya* dia suka perempuan yang tinggi. Hmm... Beza 8cm dpd aku. Eh, ok la... *hobi saya syok sensorang macam Badd kenai saya*

Dalam hati:

Yes..!! Ada chance!! Hahahahaha. *muka gelak pulun*

Mari kita wat perkiraan bersama.

1) RM 20 beli setem hasil

2) RM 20 isi minyak

3) RM 8.20 beli majalah (tengok laa sapa kat cover ^^)

4) RM 3 beli coq pisang

..baki di dalam akaun dompet anda Ringgit Malaysia, Satu Ringgit.. (gaya ala2 operator Celcom)

Oleh itu..., bagaimana nak beli cool blog kan..??? Hahahahahaha. Kantoi dowww.. So, apa yang bleyh dibuat ngan RM1.. Ohh.., masuk toilet awam 5 kali!! Yes for sure. Tu pun kalaw harga x naik jadi 3 kupang la.. Hahhahaa. *gila*


Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment