Wednesday, February 1, 2012

Spontaneous ABNORMAL

Assalamualaikum... ^^

Penat weyh penat... Bak kata Yam Qibtie, x de keje cari keje. Hehe.

Cerita dia macam niyh sebenaqnya.. Malam niyh macam malam-malam sebelum niyh. P makan kat Adam. Bukan apa.., ELSP habeyh kui 6:30 petang. Therefore, nak rushing semayang Asar. Malam nak makan kat kantin kafe KK1 ja ka..??? Oh noo... Aku x sanggup! Serious aku x sanggup der..!!

Kalaw tidak selalu lepaking ngan Yam & Iejan ja.. Bukan apa. Dk kelaih ELSP aku skema nak mampuih. So how come 3 voices nak hidup..?? Tapi kali niyh ajak Seha ngan Fairus. Baru meriah sket. ^^ Then aku pesan kat Seha suh bawak kamera. (agenda nak pekena nuat pit. heheh)

Bila perut dah kenyang p reronda lam kampus dolu. Santai2 ambik angin malam. Perghhhh.. Layan gilak ah.. Thanks Allah.., for your precious gift!! Maka secara x sengaja jadilah kami insan x normal.. *=P

3 Voices
*nama keramat suhaib, zupal, ngan idy bagi*

Kami 3 orang maintain sama kelaih ALSP ngn ELSP. Memang terbaik la... Depa 2 la teman gila aku masa sedih, gembira, p lepak, lepaih tension. Haaa.. Ngan Iejan dpd ALSP I & ELSP II. Weyh aku ngan dia mana bleyh pisah.. ♥

USIM waktu malam kat kampus.. Lawa kan..??? Boboiboy pun law gak.. *=P Gemerlapan cahaya neon yang terbias mampu menggembirakan hati. Cewahhhh.. Ni depan parking PKP. Bak kata Daus, untung laa pak guard x nampak. Heheh. Alo.., kalaw nampak pun mesti dia paham.. Budak2 niyh kompem cintakan USIM. Hahhahaha.

Weyh letih..., balik2. Then bila lalu kat depan round-a-bout..., x bleyh jadi.. Kena stop sebab tulisan Iqra' sangat mahai.. Weyh hang x silu ka nak p ambik gambaq masa siang tetengah bulatan..??? Malu weyh... Kesempatan yang ada..., mari kita gunakan.. (^_~)

Jeng, jeng, jengggggg................!!!

Kalaw bulan ada mesti nampak unik..

Iejan bajet dia terbang. Overrrrrr la kau bha.. Kakakaka

Yeah..!! You're the one crazy here...!! Kekkeke

It will be more lovely if chancellery 'show off' the lights!! ^^

Comey x che nyu men gendang a.k.a baldi syomel pinky-pinky...???

Baldi pinky-pinky niyh milik nuat pit. Hahahhaha

nota kecik:
weyh aku pompuan pun x pakai baldi kaler pink. hahhahaha. dalam hati ada taman la hang Anuwar Syafiq.. kekekekeeke


Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment