Monday, January 11, 2010

Angkara Depa Dua!!

Aku mmg x sangka dah dua kali depa 'prank' aku dengan jayanya.. Aku pun x dapat detect.. Sengal!! Macam makhluk haluih. Guna toyol ka apa wat guna2 kat aku. Hehe. Semalam Lia hantaq msg kat Seha (dah dia balik rumah). "kite celebrate bertige dah aa.. x privasi" Msg tu la yg kuaq bila aku tekan show kat henpon Seha. Antara kami tiga orang.., kalaw msg sesama kami, pakai hentam bukak jaa. X kisah. Tapi aku pun x taw sepa aku p gatai tangan bukak msg tu.. (instict tetiba tertarik nak tengok). Aku pun panggil la Seha habaq kata msg masuk then aku habaq aku TERbukak lalu memberikan henpon beliau kepada beliau... Pastu mula la aku mnyebok tya.. "Hampa nak celebrate b'day sapa wey? Kat mana?". Then Seha pun gtaw la, "B'day Bain (ex-school mate depa). Dia dok kat parcel 6. Malam ni b'day dia.." Aku pun jawab oo ja laa. Tapi terdetik gak kat lam hati.. Depa beli kek kat Bain, kat aku x pun... (cdeyh la jugak..). Tapi si Ceha ni macam nak x nak ja jawab soalan aku.. Taik aa.... Macam la aku x kenal Bain. Nak wat b'day surprise Bain cam nak sorok ja depa plan apa dari aku. Hangat ati gak tym tu. Lu dua orang kerek sama wa ea... Pastu aku p mayang Isyak.. Masa dalam toilet aku dengaq suara Alia. Tapi bila aku kuaq dari toilet, x nmpak pun muka dia. Kerek.. Ngan aku pun cm poyo x maw habaq. Sebelum aku semayang, aku kemas meja study. (Dah macam btraboq ja aku tengok meja aku.) Pandai plak syetan men peranan x maw bagi aku semayang dulu. Dok nak suruh aku kemaih dulu..Hadoi... Tengah2 aku kemas tu.., Seha ni plak my tya.., "Moon, ko ade mancis kan?" "Ada ja.. Lam loker kat bawah tu. Ambik seniri" (mancis mmg ada.., tapi aku x smoking ok..?? hehe) Eiysh.. Bila masa plak la si Seha ni dok rajin nak layoq tepi tudung.. Ah. Whatever laa.. Aku nak semayang dulu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dah aku habeyh semayang.., (x nyempat bukak telekung) ,"Hepi birthday 2u, hepi birthday 2u, hepi birthday to Moon, hepi birthday 2u....." Macam nak nanges ja ak rasa.. Tojaq tui depa dua ni. Respon 1st aku. "TAIK!! B'day Bain kat parcel 6 ea....... B'day Bain malam ni ea......." Gelak ja 2 ekoq mak toyol tu. "Ko mesti ingat kitorang x celebate b'day ko kan?" Baru aku perasan. Malam b'day tu MEMANG depa wat bodo kat aku. Sekoq pun x wish. Seha just cakap "b'day girl". Alia lagi mengkaq.. X cakap apa.. (actually aku pun dah lupa depa x wish sebab hari Sabtu tu kan dah kuaq, kira setel la kan..??) Wahai roomate aku, setelah hampa 'kikis' aku, baru wish b'day ea... Jahat tui. Ha3. Anyway.., thanks sangat2. Dalam masa yang sama, aku rasa mmg diperbodohkan a.k.a diperbangangkan hidup2 angkara depa dua ekoq.


okes.. potong kek. dah celebrate lam bilik, t-shirt ngan track ja la kan..?

dah suh aku tiup, depa nyalakan pulak.. x paham aku...

pandangan atas: after blowing the candles, this is how my cake looked a like

ni pun nak nyebok jugak.. macam la b'day dia. wa3.

hat ni pun sama naik.. ambik port jugak.
p/s: ada sebab kenapa depa teringin jadi b'day girl. hehe

my favourite vh. mama angkat aku bagi. hehe. seronok.. thanks puan ju.
p/s: jgn harap nak bagi hampa dua makan.. aku kedek niyh. hahah.

thanks for the cake. damn satisfied with the chocolate taste!! feel abes...

sebelum & selepas..
p/s: dah habeyh dah tepat lepas Zohor tadi. rupanya pakat2 hantu kek. x taw lak..

Tqvm Seha ngan Alia.. Sudi celebrate b'day aku. Korang la sahabat dunia akhirat aku. Untuk pengetahuan you all, both of them envy with me. Hehe. Why? Bcz I can celebrate my b'day with them. But their b'day both on april. On april, Siiuc on semester break. Kueng3. Hehe. Tu pasal depa join kali wat2 potong kek. Hehe. (cian kat depa. heheh)

Lagi 1 aku nak komen.. Ada ka patut tulih "happy birthday irah". Macam SENG!! al.. Alasan Lia: Nampak kalaw panggil irah tu ayu, penuh sopan santun. Blahhh..... Dah biasa panggey aku Moon, Moon laa.. Panggey Munie, Munie. Aku tampaq jugak minah sekoq tuh.. Adoii..

SWEET 20 kat aku. Huhu.

No comments:

Post a Comment