Sunday, January 31, 2010

Was Haben?!!

Daripada semalam g kepala aku weng.. Aku pun x taw pasai pa.. Angau kowt.... Hahahahahaahah. Apakah yang telah melanda diri aku...?? Tah... Aku pun x taw. Asyik merindu ja. Anak teruna sapa lak aku dok angau niyh..?? Adesss.. Gedik syiot.. Kah3. (Taw pun.., kata hati aku)


Ya la kan.. Sejak dah confirm melangkah ke gerbang perkahwinan niyh.., (huh? woo.... muda g nak kawen beb!) eh, eh bukan laa.. Gerbang 20 tahun daa.. (haa.. baru betui) Sejak aku masuk era 20-an niyh.., hati x aman cam dulu. Ha3. Dulu tym high skol, usha p la mamat handsome pun, x pa. La ni segan laa. Umoq dah kui meningkat ni kan..??


Kenapa nak kena tundukkan pandangan?? Huiii..., ciptaan indah Allah Taala (x kira laa.. guys ka ladies ka) x kan x maw tengok? Lau cam uu wat pa kita nak kna tundukkan pandangan? Depa hat kategori mamat handsome ngan minah cun la hat kna wat something bagi orang len x tengok muka depa. Kalaw ladies no hal.., purdah ada.. Kalaw guys? Haa, kalaw guys aku sarankan pakai tin biskut. Wehehe. Guraw ja laa. Kenapa nak kena tundukkan pandangan?? Sebab.. Pandangan e2 terdiri daripada panahan2 syaitan yang direjam. Dengan pandangan itu, akan lahir titik permulaan ke arah kancah kemaksiatan.


Apa benda laa yang aku ngarut niyh..?? K, ah.. Aku rasa dah weng niyh kepala aku.. Malam2 x ktahuan.. Aku p tidoq dulu ah.. Nitez.. Daa~


Erkk.. Adoiss. Sok pepagi buta aku ada speaking exam. Patutnya khamis malam tu.. Tapi lect aku bleyh evaluate 4 grup ja. Huhuh.. So grup aku-muna-tika-pika mardi, punya turn sok pagi. Gud luck...


Tapi kan.., kalaw betui aku mmg tengah cloud 9 skang cna..?? (Fuh..)

Ya Allah.., jika aku jatuh cinta, aku mohon pada-MU, janganlah aku mencintai dirinya kerana nafsu. Semaikanlah rasa cintaku kerana Engkau takdirkan rasa itu, ya Allah. Dan juga kerana dirinya sendiri.

No comments:

Post a Comment