Thursday, January 7, 2010

stres ka..??

fuh... semalam cm nak pecah pala aku? (pecah ke..?? x pun. hehe). 2 3 hari ni reja x cukup tidoq jaa. asai wat reja, mesti pagi sok tu mata x larat angkat sebab syetan buh maskara hat paling mahai. kui3. tapi bila aku bsengkang mata tengok movie, ok plak. hahah. dugaan orang belajaq... (x bleyh blah ayat aku.) semalam aku pulun wat proposal untuk latihan ilmiah. pening gak. tapi berjaya jugak aku sudahkan, siapkan, setelkan, bereskan lewat petang semalam. hehe. conok3. dulu aku plan macam2 tajuk. haji la, rukhsah solat la, pelaksanaan qisas la. last kali ending dia, aku pilih tajuk khunsa. harap2 x kena reject. Aamin... bila cerita bab niyh.., aku macam tertarik (jatuh cinta) sebab banyak sangat benda yang aku x taw pasai ni. then i can't wait to start advance explorations.. huhu. anyway, sapa yang ada info pasai niyh.., aku harap bleyh la b'kongsi maklumat dengan aku. ok? sikit pun x pa. aku hargai sgt2. tq. daa~~

No comments:

Post a Comment