Monday, January 18, 2010

Menawan Hati Jejaka

Kosmo! 15/1/2010 bersamaan hari Jumaat lepas (dalam bahagian pesona) membincangkan topik niyh. Aku rasa isu ni dah lapuk... Tapi still panas sampai hari ni. Heheh. Ada 8 ciri yang menjadi favourite sang arjuna ke atas bakal suri hidup depa.

Ladies.., check it out!!

Memahami
Sikap ini membuatkan lelaki rasa dihargai dan diterima seadanya.

Menghargai

Wanita yang menghargai lelaki adalah wanita idaman lelaki sebab penghargaan kalian membuat lelaki berasa bangga.

Menjaga penampilan
Sentiasa kelihatan cantik, kemas, bersih serta menarik.

Pandai berbicara

Lelaki tertarik pada wanita yang pandai berkomunikasi. Walaupun topik kegemaran lelaki berbeza dengan wanita, mereka pandai untuk mengimbangkan diri.

Bersikap keanak-anakan
Wanita yang ceria menimbulkan keghairahan dan naluri kebapaan terhadap lelaki.

Pandai bergaul dan menyesuaikan diri

Memperoleh nilai lebih di mata lelaki.

Menghormati diri sendiri

Tidak membiarkan lelaki memperlakukan dirinya sesuka hati.

Simpati dan prihatin
Kebaikan yang wajar dan spontan mencerminkan hati yang mulia.


nota blogger:

aku x la ambik sejibik2 dekat lam paper kosmo! tu. kang depa saman aku mampuih.. hehe. ada yang aku olah pakai ayat sdn. bhd. hampa paham kan..??


-----------------------------------------------

Lepas aku baca semua tu.., aku pun try la survey diri aku.. Eiysh... Macam susah plak aku nak jawab. Mwahaha. Aku kan boyish sket. Hehe. Betul x? Haha. Ida, Nan, Mahan, Qilah, Seha, ngan Alia ada jawapannya..


BORANG SURVEY DIRI

Nama : Tuan punye blog
Umur : Baru masuk angka 2
No. Tel. Bimbit : Henpon kne curi


SOALAN :
ANDA ADALAH RESPONDEN KAMI. SILA NYATAKAN KOMEN BERDASARKAN 8 CIRI TERSEBUT.


Memahami-
X kan nak msg setiap masa.. Ada tym gak kan..?? Dia pun nak ada tym ngan kwn2 dia gak..

Menghargai-
Mesti la wes.. Aku cyg dia oo. Thanks for himself.. Huhu.

Menjaga penampilan-
Kadang2 aku rasa aku selebet. Hehe. Nak suh aku pakai maskara? Blusher? Eye liner semua tu..?? Jangan harap.. Ha3. Benda2 tu familiar ngan roomate aku dua ekoq tu ja. Heheh.

Pandai berbicara-
X kowt.. Aku pun macam blurr2 klw nyembang ngan dia. Habeyh penyakit gagap aku tkluaq. Mwahaha. Aku pandai menyakitkan hati org ja.. Terer cari pasai. Hat tu aku master. Bahasa aku pun kureng sopan laa. Melawak kasaq. (kan arabella..?? hehe). Kalaw x, x kan la seha punya bf touching ngan aku.

Bersikap keanak-anakan-
Besaq ciput kowt.. Aku suka meluahkan rasa jengkel dalam nada main2. Tapi aku mmg maksudkan apa yang aku cakap. Huhu. Sori...

Pandai bergaul dan menyesuaikan diri-
Worst. Aku ambik masa yang terlalu lama nak sesuaikan diri dengan orang. & aku seorang yang susah nak caya kat orang.

Menghormati diri sendiri-
Of course!! Jangan sesuka hati nak pegang aku ok?? Memang aku lempang.. Ada orang kata kalaw pegang tapi x kena kulit x dikira sebagai pegang melainkan kalaw pegang kna kulit baru dikira betul2 pegang. Sapa ajaq cmtu..?? Kena kulit ka, x kna ka.. Still pegang. Huh.. (jengkel)

Simpati dan prihatin-
Cdeyhnya kalaw tengok budak2 sakit. Dah la kecik, nk gtaw x reti habaq. Last kali merengek ja kat mak ayah depa. Kesian..


-BORANG SURVEY TAMAT-


Lalu aku menekan butang send.

2 days later...


KOMEN MENYELURUH:

Anda bukan kategori idaman lelaki. (mwahaha). Anda kasar. Cara cakap anda pun tah hape2. Anda seorang yang lasak dan tidak lemah lembut. (dah aku mmg x reti kontrol... nak wat cna). Berubahlah... (kueng3). Sikap anda sebegini membuatkan vin diesel susah nak cayaq pada diri anda.. Kalaw anda yg cayaq pada vin diesel.., saya percaya. (kah3)




apa punya komen daa..

p/s: sapa dah lengkap ciri2 di atas aku sarankan hampa kawen ja la.. dok tggu apa g? hehe.


-SELESAI-

No comments:

Post a Comment