Monday, December 27, 2010

Al-Hafiz

Salam... First of all, tahniah kat skuad bola sepak negara yang berjaya menewaskan Indonesia 3-0 semalam. Gila crowded tym nek LRT. Tahap rasa aku ngan Kak Maton alien sebab lam 1 gerabak tu berapa kerat ja perempuan. Janggal habeyh.. Tapi aku salute aa. Semangat gila. Ngan yang bawak bendera. Dok bsorak setiap stesen. Hehe. Serious aku x pnah taw semangat bola orang lelaki sampai macam tu. Hehe. Pengalaman laa kiranya balik kolej sama hari ngan orang p sokong bola.

Ok. Habeyh pasai aura bola... Next.....................

Muhammad Azri bin Ahmad dah habeyh hafal 30 juzuk.. Wow!! Excited gila aku. La ni dia tengah refresh balik. Hai... Nampak gila2. Tapi... 'Azim la hg pupu. Best of luck.

Sejak2 'Ammar p Egypt niyh.., kami memang geng la. Aku memang ngam ngan Mamat & 'Ammar. Tapi aku lagi kamceng ngan 'Ammar. Bila tym semester-break, mesti cuti aku ngan Mamat ja yang sama. Last kali tahap boring x taw nak watpa. Hahah.

Kadang2 tpkiaq gak.. Otak cap apa la hg sekoq niyh. Tapi mungkin tu kelebihan hg. Aku salute gila. Yang pasti, pasni kita kna teruskan perjuangan degree plak. Aamin....

p/s: Wey Mamat. Aku rindu kat 'Ammar der.. Nak tunggu bulan 8 taun depan lambat gila aku rasa.. Sob. Sob. Sob. *=,(

chaiyok pupu-chan!!

dari aku,
-munie-

No comments:

Post a Comment