Tuesday, December 28, 2010

The Woman Who Want To Get Married

Salam baby blog... (sambil dengaq lagu Who Am I yang dinyanyikan oleh CHOI SIWON. lalalala~~)

Kali ni aku nak cita pasai cita Korea. Besa laa. Demam Korea x kebah2 lagi. Haru tui.. Oceyy. Hari ni aku kembali jadi pengkritik. Besa laa. Orang bulan 1 memang suka mengkritik. Oppss!!

Ok2. Aku dah habeyh tengok dah lama dah.. Cuma malas nak post ja. Baru hari ni aku terdetik nak share ngan hampa. Maybe ni drama last yang aku tengok bagi tahun 2010. Sebab buat masa skg aku x berasa g nak tengok cita lain. Feel x sampai. Hehe.

Tajuk drama ni seperti tajuk entry la. Huh? Tlupa tajuk? Okey.. Aku ulang. The Woman Who Want To Get Married. Cita ni tahun ni punya jugak. Ni pun aku ambik kat Syida. Huhu.

Tema utama dia berkisar tentang kehidupan wanita2 yang berusia 30 tahun ke atas. Senang cerita spinster laa. Bila aku tengok, rasa macam kita menelusuri kehidupan depa yang x berteman. Lonely.. Cerita dia konflik banyak gila. Apa yang best? Genre romantik sangat banyak. Awwww... Ni semua Ha Min Jae punya pasai.

Casting dia ramai. Tapi major hat selalu dok nampak muka lam cerita ada 6 orang. Pengurus restoran yang jugak interior designer, translator, wartawan, pilot, doktor, student yang jugak artis. Disebabkan banyak ngat hero ngan heroin, aku ingat sepasang ja main couple. Jeng3.....

Ha Min Jae & Lee Shin Young

Real name depa aku x taw kecuali Min Jae sorang ja. Haha. *=P. Nama dia Kim Bum. Hat len x dapat dikesan. Hampa cari sendiri la. He. Kim Bum pun aku x taw. Nama dia secara kebetulan ja aku tjumpa tang mana x taw. Sori laa no.

Emmm.. Love story depa yang paling best sebab beza umoq Min Jae ngan Shin Young adalah 10 tahun ye.. Aku sangat respect laa pengarah cerita ni pandai menjadikan watak Kim Bum sebagai seorang lelaki yang matang walawpun dia berusia 24 tahun sebenaqnya. Style dia bercinta ngan Shin Young seolah2 depa ni sama umoq. Great plot!! Sampai tahap aku mula laa ngan angan gila aku. Nak kawen dengan laki muda. Hahahahahaha. Memang bling2 aku tengok Min Jae ngorat Shin Young. Ada ka lelaki macam tu..?? Tah. Lam cerita kat TV ja kowt. Hahah.

Scene paling best, Min Jae cipta lagu kat Shin Young. (^_^) Ohh... So sweet..

Da Jung, Shin Young, Boo-Ki

main heroes; Sang Woo, Min Jae, Ban Suk

style 1: gaya rambut hitam.. gila comeyy. sangat terer 'goreng' gitar

masa aku tengok Kim Bum tukaq kaler rambut, wow!! aku terpana. haha. Seha pun kata Min Jae macho tym rambut kaler niyh. heheh

Bila dah habeyh cita niyh.. aku pun selidik aa cam private investigator. Hampa nak taw ak?? Umoq betui Kim Bum niyh 21. Heh. Tua setaun ja dpd aku. Terus x feel. Hahahahaha. Mati2 aku ingat umoq dia antara 24, 25. Ek eleh.. Stres tui.. Hahah. Tu la aku tabik springgggg kat pengarah dia. Berjaya menipu aku umoq sebenaq Kim Bum. Erkkk..

So, dia la favourite hero aku lam cita niyh.. Haishhh. Siwon, Min Woo, Kim Bum... Ah!! Siwon the best. X yah pikiaq.. Kekekekekee. Fan Min Woo ngan Kim Bum jangan kecik ati ngan statement aku na.. Hehe. Peace!!

Ok. Chow~~

-munirah azmi

No comments:

Post a Comment