Thursday, May 12, 2011

Putrajaya Coming!!

Assalamualaikum... Peace no war!! (^_^)V

Aku sebenaqnya x dak apa nak update.. Then tiba2 tpkiaq.. aku cuma nak peringat ja la..

Bersempena dengan Hari Belia yang bakal diadakan kat Putrajaya nanti.., seperti yang sedia maklum.., Super Junior M akan wat free concert. Therefore.., peminat2 a.k.a kipas-susah-mati SJ diingatkan untuk print this mr. ticket..

Just click at the picture, download and print.. (^_~)

This info aku dapat kat Twitter.. So aku share la ngan hampa sebab ada yang x taw. Ok? La ni hampa dah taw kan..?? Print! Jangan x print!! Lau x guna x pa.., kurang2 dah ada spare. Kalaw kena ada tiket niyh.., hampa x dak.., masak.. Nanges la kat luaq tu sebab x bleyh masuk. Hahahaha.

Ok? Jangan lupa print. Enjoy!! Too bad because i'm not going to be a part of sapphire blue pearl.... Huwaaaaaaaaaaaaa*=,( But still.., SJ in my heart. I'll support them no matter what.

p/s: Sila tag pic Siwon kat wall aku. Hahahaha.

Till next time~~
See ya!!


Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment