Friday, May 20, 2011

The War Begins...

Assalamualaikum all... May Allah bless us.. Aamin...

I just finished watching Athena.. Yeahhh!! Damn interesting!! b(^_^)d It's very hard for me to watch stories which lead to bullets, snipper,s shooters, blood (the most), swords.. Arghhhhhh!! Couldn't endure it!! Hahahahahha. But i became addicted to follow because the plot was great!! Congrats to the director.. Horeyyyyyyyy...!!

Yeah..., this is official promo
Theme ---->> Action, thriller & romance


Casting:

Jung Woo Sung as Lee Jung Woo

Dia ni memang impressive kalaw bab2 mission. Sangat2 komited kalaw dia diberi tugasan. Thumbs up!! Heheh. Memang x sebulu dengan Son Hyuk. dan Memang patut pun sebab Son Hyuk jahat. Kekekekkee. Dia niyh orang kepercayaan Director Kwon. Memang daebak!! Semua tugasan perfect. Tapi jadi hancoq sebab dalam NTS ada tali barut.. Bab hati perasaan..., dia memang cepat melatah sket. Tapi memang sayang dekat orang sekeliling dia.. He is very warmth..

Cha Seung Won as Son Hyuk

Haa.. Son Hyuk ni my favourite lam Athena. Hahahahaha. Aku rasa dia cool gila walawpun dia jahat yang amat lam niyh. Hahahahaha. Dia niyh DIS Director. Kira dianggap berjaya laa sebab jadi Director lam usia yang muda. Dia kalaw tembak..., target mesti kena. Suka... Gaya serious ngan cocky smile dia memang gorgeous laa.. Tapi dalam kekejaman dia.., dia sebenaqnya sayang dekat Yu Jin. Paling aku x bleyh tima bila dia tembak orang yang dia pernah suka. He shoot twice. Son Hyuk!! Damn u!!

Soo Ae as Yoon Hye In

Aku sentiasa x puaih hati dengan Hye In!! Aku kena setuju dengan cara dia mainkan hati orang sebab 'topeng' dia sangat banyak sampai aku x taw mana satu watak dia yang sebenaq. Bagi aku dia mysterious.. Heheh. Dia sentiasa berusaha nak protect orang yang dia sayang. Anything asaikan the loved one safe.. Hmm.., ni pengkhianat antarabangsa.. Jahat kot!! Sama naik ngan Son hyuk.. Baik sket ja dpd Son Hyuk. Memang hati cap apa aku pun tataw.

Lee Ji Ah as Han Jae Hee

She have to separate with the person she's in love.. Lam ceta niyh dia selalu kena serang. Masa dia kena serang ngan Shasha.., memang aku cengang gak la.. Tergamak Shasha nak bunuh dia.. Aku suka dia.. Dia lawa la.. Hehe. Dia memang sayang special guy dia.. Kadang2 ada jugak dia biaq perasaan dia kawal diri. Tapi kalaw aku.., maybe aku pun sama jugak macam dia. Sapa tahan kan Jae Hee..

Kim Min Jong as Kim Ki Soo

Hahahahahahaha. This clumsy man.. Tengok macam bodoh2 alang.. Tapi sebanqnya tahap IQ bleyh blah.. Hahahahaha. Dia ni suffered sebab dia ingat mak dia dah mati padahal still hidup g. Untuk mendapatkan kembali mak dia.., dia kena menjalankan mission.. Apakah..?? Tengok seniri la.. Hahhaahhaaha. Sorry.. *=P Aku pun sebenaqnya blurr ngan watak dia. Erkk..

Choi Si Won as Kim Joon Ho

Huh??!! My prince pun ada lam cita niyh....?? (@_@) <<---- migrain. Joon Ho niyh bahagian Brain kat NTS. Dia b'cita2 nak jadi macam Jung Woo. Lam cita niyh, dia stop jadi field agent sat sebab mengalami trauma. Biasanya kalaw jung Woo mintak tolong.., kalaw orang lain reject.., dia memang akan tolong Jung Woo. Kira berani ambik risiko la.. Masa aku tengok episod 8.., bling2 sebab dia nampak mantop masa wok pelari apa benda tah.. Heheh <3

This is NTS office.. Really sophisticated!!

Part yang paling aku suka mestila masa tembak2 kat atas Incheon bridge.. Perfect gila!! Perancangan geng2 jahat niyh memang aku paling x expect sampai macam tu. Kat scene tu aku belajaq perfect preparation will kill others. Hahhahahahaha. daebak!! Lagi 1.., cerita ni x bias.. Sebab tu seronok untuk dilayan... Kadang2 yang baik menang. Dan kadang2 yang jahat menang. So.., fair and square la kan..??? (^_^)

Therefore..., silalah tengok this drama.. Confirm x akan mengecewakan. Yang paling x bleyh blah.., ada la 2 3 orang guys from high skol dulu suka bash aku gak sebab aku gila korea. Tapi yang lagi advance.., depa habeyh awai g layan Athena. Hahahahaha. Ayat cover depa--->> bukan ceta chenta.. Porahhhh. Macam aku nak caya sangat ngan alasan kurap tu.. Kekekekeke.

p/s: Kan aku kata.., aku tengok athena bukan sebab ada Siwon. Ini kerana aku suka Son Hyuk yang king of devil.. Hahahahahaha



Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment