Tuesday, August 2, 2011

TOMORROW!!!!

Assalamualaikum.. ^^

Macam mana hari 1st ramadhan...??? Aku steady ja... Mama masak mi bandung. Aishhhh.. Aku x masak pun.. Aku jadi co-chef ja. Co-chef skop reja dia mudah sket. Potong bawang, masak nasi, blend bahan2. Haaaa. Tu ja la reja aku. Hahahahahaha.

Tu muqaddimah sebelum nak masuk pasai boifren2 aku (oppss!! siwon SPECIAL bf.. ada kelainan di c2 ya..)

Semalam..., teaser movie Mr. Simple dah kuaq. Gilak ahhh.. Aku menjerit (tahap kena sound dengan Mama. heheh) Kali ni memang aku excited gila sebab masa Bonamana dulu aku memang x taw pa2.. Yang aku taw..., MV semua dah tersedia.

Mr. Simple kali niyh ada 2 teaser.. Masa depa kata nak release teaser.., x expect aa ada 2. Selalunya ada 1 ja kan..??? Lantak la.. Aku layan ja.. Ada 10 teaser pun aku sanggup tengok. Kekekekke



Gila aku speechless tengok pic depa.. Memang maskulin!! Terbaik!!


cr: SUP3RJUNIOR.WORDPRESS

*don't stare at me like that mr. siwon choi*

Rumors kali niyh... Kibum akan ada balik kali ni punya album. Kalaw ya pasai pa aku x nampak..?? Eiyshhhh.. Heran3. Then depa kata lam 2nd teaser tu Kibum yang badan merekah tu. Biaq betik...??? Haishhhh.. Sabaq wey, sabaq.. Sok kita taw.. Hahahahaha.

Sok adalah saat yang ditunggu2...


Seriously..., aku memang x sabaq ngan choreography depa..

LUMBERJACK! LUMBERJACK! LUMBERJACK!

Mood:
GILA EXCITED PUNYA!!!

♥ MR. SIMPLE ♥
♥ OPERA ♥


Love,
munirahazmi

No comments:

Post a Comment